Diary (6)
Top 2020
2020 asi netřeba moc rozebírat. čas přestal dávat smysl, topku dávám dohromady skoro v dubnu dalšího roku. přes spoustu opakovaně zhlédnutých filmů a seriálů se mi podařilo stihnout i něco málo nových projektů. s celkem malou geografickou variabilitou, ale co už. z toho, co za to fakt stálo, tedy:
top:
a čestný uznání:
- tenet
Top 2019
letos velmi opožděná best of. seriály kvůli času nejedu téměř vůbec, nových věcí jsem neviděl tolik, ale těch výborných pár bylo.
top:
- the king
- watchmen
- once upon a time in hollywood
a těsně pod:
- parasite
Top 2018
opožděně z toho (pro změnu) mála loni viděného. shitu se mi dařilo se celkem vyhýbat. seriály jsem až na výjimky, který si chci dojet, utnul...neni čas sledovat ty hodiny filleru s pár dobrými momenty;)
top:
- museum
- i do not care if we go down in history as barbarians
- burning
a nerozhodně dva sequely, co mě nadchly:
Top 2017
Top 2016
Nejlepší z viděných filmů a seriálů:
- The Hateful Eight (70mm projekce kinozážitek roku)
- Atlanta
- Aquarius
Top 2014
Nejlepší (z toho mála viděného a uvedeného):
- P´tit Quinquin
- Turist
- Enemy
- Tom à la ferme
- The Rover
- The Leftovers
- Snowpiercer
- Das Große Museum
- Ein proletarisches Wintermärchen
- La jalousie
Nejpřeceňovanější:
- Boyhood
- Leviafan
- True Detective
- Nightcrawler
- Fehér isten